Jakimi gadżetami się reklamować?

 

Kwestią sporną przez ciągle jest to, co powinno się znaleźć na gadżecie reklamowym. Czy nie gorzej zamieścić tam samo logo firmy, czy także dane kontaktowe, a może opis działalności. Tutaj nie ma jednej, sztywnej zasady. Jest jednak miejsce na indywidualną interpretację. Na przykład kamizelki odblaskowe z logo rządzą się innymi prawami niż kubki czy długopisy. Na każdym z takowych gadżetów mamy możliwość zamieszczenia mniejszej albo większej ilości informacji.

Tam, gdzie jest niewiele miejsca i gdzie należy się maksymalnie streszczać, najlepsze efekty daje umieszczenie samego logo i adresu strony internetowej. To jest dzisiaj najpopularniejszy sposób. Z tym że zdaje egzamin kiedy strona ma w miarę prostą do zapamiętania domenę, gdy jest ona trudna, to ilość wejść na stronę z takiego gadżetu będzie znacznie mniejsza. Tanie długopisy reklamowe powinny mieć zatem nadrukowane logo i adres strony w taki metodę, by te elementy zostały widoczne. Jeżeli już zamieścimy tak szczegółowy raport firmy małym drukiem, numer telefonu i dane kontaktowe, to niedużo prawdopodobne jest to, że ktoś z tego w ogólności skorzysta i zacznie dzwonić. Na stronę natomiast ma możliwość wejść dużo ludzi, którzy będą zainteresowani tym, co reklamujemy. O ile logo przykuwa wzrok i jest w miarę ciekawe, a domena chwytliwa, to ludzie co najmniej z ciekawości zajrzą do niej i sprawdzą, co reprezentuje. Jeśli natomiast kreujemy brelok z logo, to niczego poza logo i stroną nie trzeba tam umieszczać. Przesycenie informacjami nigdy nie przynosi dobrego rezultatu.

Zobacz: power bank reklamowy.

FacebookTwitterGoogle+Podziel się

Leave a Reply