Torby płócienne stosowane na targach i konferencjach branżowych – czy warto?

Wielkie firmy przeznaczają setki tysięcy złotych, a niektóre marki dosłownie grube miliony na rozpowszechnienie marki. Dla nich inwestycja w takie gadżety jak tania torba materiałowa na ramię jest po prostu niczym wielkim. Natomiast potencjał jaki mają torby bawełniane nie zawsze jest wykorzystywany przez spore firmy w stu procentach.

Reklamy internetowe i stacjonarne są zdominowane przez największe korporacje. Jednakże mali przedsiębiorcy także mogą wyszukać sposoby na upowszechnienie swojej marki. Mogą to zrobić chociażby poprzez tanie gadżety reklamowe. Jednak żeby taka forma reklamy była skuteczna, to oferowany gadżet reklamowy realnie powinien spełniać kilka niebagatelnych funkcji. Głównie powinien być wartościowy. Oco więcej powinien być też pozytywnie odbierany przez osoby trzecie, dlatego nie może być to coś, co nie wpisuje się w dzisiejsze trendy i normy. Prócz tego gadżet powinien być tani w produkcji dla firmy, a dosyć wartościowy dla klienta. Czy jest coś, co spełnia te wszystkie trzy elementy? Na pierwszą myśl wydaje się, że będzie ciężko znaleźć coś tego typu. Natomiast rzeczywiście taki gadżet dla firm jest bliżej niż nam się wydaje, a co więcej, najprawdopodobniej mieliśmy okazję samodzielnie z niego korzystać. Co to takiego? Otóż jest to wspomniana już na początku artykułu torba z bawełny organicznej z nadrukiem marki. Nadruk w postaci logotypu lub nazwy firmy to krok marketingowy, dzięki któremu klienci utrwalają sobie naszą markę w swojej podświadomości. To kolosalny krok do tego, by rozpocząć być rozpoznawalnym w biznesie, niemniej jednak głównie dla klientów.

Zobacz również: Gruba bawełna na torby.

FacebookTwitterGoogle+Podziel się

Leave a Reply